piątek, 16 stycznia 2009

Görüşürüz Türkiye

16 stycznia 2009

Czas podsumować przygodę z Erasmusem i Turcją, niestety to już koniec...
Dzięki temu wyjazdowi miałem okazję i niesamowitą przyjemność zwiedzenia ładnego kawałka Turcji, nadal czuję niedosyt! Jeżeli chodzi o studia to niedosytu nie czuję, chociaż nie wyniosłem z nich nic, ale nie oszukujmy się nie po to jedzie sie na Erasmusa!


Moja Turcja w jednym obrazku :)

To że do Turcji wrócę, to pewne nie wiem tylko kiedy i w jakim charakterze, jest jeszcze tyle miejsc do odwiedzenia, tyle przysmaków do zjedzenia i wielu ludzi do poznania... Głupio to mówić ale najbardziej będzie brakowało mi çiğ köfte, sucuku i şalgamu w Polsce.

Jak widać na załączonym obrazku, do odwiedzenia jeszcze mam całą zachodnią część Turcji, region Morza Czarnego i Centralną Anatolię, ale to już wkrótce... Inshallah!

No i jeszcze na koniec trochę statystyki: miejsc odwiedzonych - dużo, kilometrów przejechanych- dużo, kasy wydanej - dużo, ludzi poznanych wielu :)

W sobotę rano ruszam w drogę powrotną... 30 godzin, ze stopowerem na lotnisku
w Lądku - Luton i jestem w Polsce!!!

5 komentarzy:

Agata | tur-tur.pl pisze...

Super wrazenia i gratulacje bo zobaczyles ogromny kawalek kraju, to jest wlasnie genialne w Erasmusie, ze jest na to czas :)

No i oczywiscie podtrzymuje zaproszenie na Riwiere, zawsze ugoscimy w centrum turystycznej rozpusty i moralnej zglinizny :)))

Iyi yolculuklar!

Agata Wielgołaska pisze...

właśnie miałam pisać, że jestem pod wrażeniem pukncików na mapie..

mmm, mam znów ochotę rozejrzeć się za jakimś płatnym wolontariatem, jest na to czas do 30-stki ;)

życzę powrotu do Turcji, tym razem w inne okolice:)

Agata | tur-tur.pl pisze...

mor cadi ja tez mam ochote, znow zaczelam o tym myslec :) chyba jestesmy nieuleczalne ;)

burza pisze...

Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej :) Zwłaszcza jak wraca się do swoich super znajomych a ci robią niesamowitą niespodziankę na lotnisku :)

Z chęcią odwiedzę riwierę, Skylar przekonałaś mnie tą zgnilizną moralną :)
Drogie panie, jak znajdziecie jakiś ciekawy wolontariat to ja zgłaszam sie rówież :)

Teşekkürler, kendine iyi bak kızlar!!

Agata | tur-tur.pl pisze...

gratuluję znajomych :)

no to gorusuruz :)